Archiwum 2018

Ogłoszenie numer 39551.


Komendant Miejski Policji w Toruniu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw: obsługi kancelaryjnej Wydział Dochodzeniowo -Śledczy.

 

WYMIAR ETATU: 1

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Komienda Miejska Policji w Toruniu

ul. Grudziądzka 17

87-100 Toruń

 

ADRES URZĘDU:

Komenda Miejska Policji w Toruniu,

ul. Grudziądzka 17,

87-100 Toruń

 

WARUNKI PRACY:

Nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy; praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu biurowego oraz komputera, jednozmianowa; brak specjalnego dostosowania dla osób niepełnosprawnych.


ZAKRES ZADAŃ:

  • Realizowanie czynności związanych z obsługą sekretariatu Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KMP w Toruniu w zakresie ewidencjonowania dokumentów wpływających i wychodzących w dziennikach i rejestrach.
  • Prowadzenie i ewidencjonowanie urlopów wypoczynkowych i dodatkowych oraz zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KMP w Toruniu i prowadzenie w tym zakresie aplikacji SWOP.
  • Prowadzenie ewidencji skierowań na badania profilaktyczne funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego KMP w Toruniu.
  • Bieżące archiwizowanie dokumentacji, sporządzanie spisów archiwalnych oraz przekazywanie archiwalii do składnicy akt KMP w Toruniu zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • Wykształcenie: średnie,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • Doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy biurowej.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą poufne.

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata, (kwestionariusz dostępny na stronie BIP KMP w Toruniu tutaj ).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Dokumenty należy złożyć do: 31 grudnia 2018 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Toruniu
ul. Grudziądzka 17
87-100 Toruń

 

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Toruniu, ul. Grudziądzka 17, 87-100 Toruń, tel. 56 641-22-10.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kmp-torun@bg.policja.gov.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Toruniu.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proszę składać jedynie kompletne aplikacje w Komendzie Miejskiej Policji w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 17, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. W liście motywacyjnym należy określić jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, nr ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Kwestionariusz osobowy należy uzupełnić w sposób estetyczny i rzetelny, niebudzący wątpliwości co do nabytych umiejętności oraz okresu trwania zatrudnienia . Aplikacje od osób, które nie spełnią wymienionych w ogłoszeniu kryteriów, nie będą brane pod uwagę w dalszym procesie rekrutacji. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, którym będzie test kompetencyjny, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Toruniu w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej ogłoszenie nr 39 551. Informacja o terminie i miejscu przystąpienia do testu będzie przekazana telefonicznie lub pocztą e-mail. Test kompetencyjny obejmować będzie pytania ogóle dotyczące Policji i Służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie wynosi 2 680 złotych brutto tj. łącznie : zasadnicza pensja + wysługa (od 5% do 20% w zależności od stażu pracy). Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 56 641-21-90 lub 56 641-21-92.

Metryczka

Data wytworzenia : 15.12.2018
Data publikacji : 20.12.2018
Data modyfikacji : 19.08.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Toruniu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Anna Nastrożna Referat Kadr i Szkolenia i Prezydialny
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Górny Wydział Administracyjno-Gospodarczy KMP w Toruniu
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Górny
do góry