Archiwum 2011

 

Ogloszenie numer 138246

 

Komenda Miejska Policji w Toruniu

 

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektora do spraw wprowadzania danych do policyjnych systemów informatycznych w Zespole ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy: Toruń

Komenda Miejska Policji
ul. Grudziądzka 17

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • weryfikowanie dokumentacji dotyczącej rejestracji zdarzeń, osób, przedmiotów i podmiotów pod kątem prawidłowości i kompletności oraz wprowadzanie danych w niej zawartych do Krajowego Systemu Informacyjnego Policji i innych baz danych, a także przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentacji w celu zapewnienia właściwej rejestracji zdarzeń, osób i przedmiotów w KSIP
  • przygotowywanie typowań i analizy na podstawie zbiorów z KSIP oraz innych policyjnych baz danych dla uprawnionych policjantów w celu umożliwienia wykorzystania uprawnionym podmiotom danych ze zbiorów KSIP
  • opracowywanie stałe i okresowe sprawozdań z zakresu statystyki przestępczości dla uprawnionych podmiotów w celu realizacji zadań poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych przez uprawnione do tego osoby
  • realizacja właściwego obiegu dokumentacji rejestracyjnej z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych celem niedopuszczenia do uzyskania tej dokumentacji przez osoby nieuprawnione
  • prowadzenie rejestracji i sprawozdań operacyjnych w celu właściwej realizacji zadań przez funkcjonariuszy pionu operacyjnego
  • wprowadzanie meldunków informacyjnych do Systemu Meldunków Informacyjnych w celu umożliwienia wykorzystania uprawnionych podmiotom danych ze zbioru SMI
  • drukowanie odpowiedzi oraz informacji koordynacyjnych celem udzielenia odpowiedzi na zapytania zainteresowanym podmiotom

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej lub przy obsłudze programów komputerowych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych

 

wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie - wyższe
  • certyfikat dostępu do informacji niejawnych
  • 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy kancelaryjno-biurowej lub przy obsłudze programów informatycznych

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys napisany odręcznie i list motywacyjny, aktualny numer telefonu
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • kopie wszystkich świadectw pracy

 

Termin składania dokumentów:

do 24.11.2011 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji
Referat Kadr i Szkolenia i Prezydialny
Grudziądzka 17
87-100 Toruń

z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej" oraz koniecznie numer ogłoszenia

 

Inne informacje:

  • oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane
  • zachęcamy osoby niepełnosprawne do wzięcia udziału w naborze
  • nadesłanych ofert nie odsyłamy
  • dodatkowe informacje pod numerem telefonu 56 641 2190 oraz 56 641 2199

Metryczka

Data wytworzenia : 11.11.2011
Data publikacji : 14.11.2011
Data modyfikacji : 20.08.2013
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Toruniu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Anna Nastrożna
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Górny Referat Kadr i Szkolenia i Prezydialny KMP w Toruniu
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Górny
do góry