Archiwum 2012

 

Komendant Miejski Policji w Toruniu poszukuje kandydata na stanowisko:
Zastępca Komendanta Komisariatu Policji Policji Toruń-Podgórz.

 

OGŁOSZENIE Nr 1/2012
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI w TORUNIU

z dnia 16 lutego 2012 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji Toruń-Podgórz

 


§ 1

W celu dokonania doboru na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji Toruń - Podgórz, ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:
1)  w zakresie wymagań niezbędnych:

a) pełniący służbę w Policji,
b) spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe   (Dz. U. z 2007r., Nr 123, poz. 857 z późn. zm.);

2)  w zakresie wymagań pożądanych:

a) co najmniej 10-letni staż służby w Policji,
b) co najmniej 6-letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w pionie prewencji

3)  ponadto wskazane jest posiadanie:

a) wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji
i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub
b) co najmniej 3–letniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.

 

§ 2

Oferty kandydatów powinny zawierać:
 

  1. CV i list motywacyjny;
  2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu)
  3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji Toruń – Podgórz (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin Komisariatu Policji Toruń – Podgórz. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5cm);
  4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczony na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiskaw Policji);
  5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem – (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczony na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);
  6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).

 

§ 3

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 14 listopada 2011 r.

 

§ 4

 Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

  1. Organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie realizacji zadań służbowych przez podległych policjantów i pracowników.
  2. Przeprowadzanie odpraw służbowych z udziałem kierowników komórek organizacyjnych.
  3. Uczestniczenie w czynnościach dotyczacych poważniejszych przestępstw i zdarzeń nadzwyczajnych w ramach dyżurów kierownictwa Komisariatu.
  4. Koordynacja i organizowanie planowania dyslokowania sił i środków podległych komórek organizacyjnych zgodnie z aktualnymi potrzebami.
  5. Organizowanie i koordynowanie służb prewencyjnych, patrolowych.
  6. Nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania podległych komórek organizacyjnych  i realizacji przez nie zadań.
  7. Nadzór nad udziałem policjantów w postępowaniach w sprawach o wykroczenia oraz postępowaniem mandatowym.
  8. Nadzór ogólny nad procesem doskonalenia zawodowego i wdrażanie w nadzorowanych komórkach i jednostkach organizacyjnych wytycznych i zaleceń MSWiA, KGP i KWP w zakresie zagadnień prewencyjnych.
  9. Rozdzielanie zadań służbowych między podwładnych w zakresie służby prewencyjnej.

 

§ 5

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Komendanta Miejskiego Policji w Toruniu przy ul. Grudziądzka 17/19 w Toruniu w terminie do dnia 2 marca 2012 r. z dopiskiem „postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji Toruń - Podgórz” – „nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Referacie Kadr i Szkolenia i Prezydialnym KMP w Toruniu, tel. służbowy: 754-21-92; 754-21-90.

 

§ 6

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 19 marca 2012 r.

 

KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
w TORUNIU
insp. mgr Antoni Stramek

 

(podpis na oryginale)

Metryczka

Data publikacji : 16.02.2012
Data modyfikacji : 14.06.2013
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Toruniu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Beata Hajnrych
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Górny Wydział Kadr i Szkolenia i Prezydialny KMP w Toruniu
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Górny
do góry