Archiwum 2010

 

Komendant Miejski Policji w Toruniu poszukuje kandydata na stanowisko:
Zastępca Komendanta Komisariatu Policji Policji w Lubiczu

 

OGŁOSZENIE NR 6
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W TORUNIU

z dnia 17 grudnia 2010 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Lubiczu
Komendy Miejskiej Policji w Toruniu

 

§ 1.

W celu dokonania doboru na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Lubiczu ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:
1. pełniący służbę w Policji;
2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 roku w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 r., Nr 123, poz. 857 z późn. zm.).
3. pożądane jest również:

a. kwalifikacje zawodowe wyższe,
b. co najmniej 5 letnie doświadczenie w służbie kryminalnej,
c. co najmniej 10 letni staż służby w Policji.

 

§ 2.

Oferty kandydatów powinny zawierać:
1. CV i list motywacyjny,
2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata oraz sporządzonych po niej ocen okresowych (oryginały do wglądu),
3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat. (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o zakres działania określony w § 31 Zarządzenie nr 1041 Komendanta Głównego Policji z dnia 28 września 2007 r. w sprawie szczegółowych zasad organizacji i zakresu działania komend, komisariatów i innych jednostek organizacyjnych Policji (Dz. Urz. KGP z 2007 r. Nr 18, poz. 135). Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm),
4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w „Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji”, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczony na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji),
5. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby,
6. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu),
7. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).

 

§ 3.

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisje do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja będzie pracowała na podstawie ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego na wybrane stanowisko służbowe w Policji.

 

§ 4.

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
1) organizowanie, nadzorowanie i koordynowanie realizacji zadań służbowych przez podległych policjantów i pracowników,
2) uczestniczenie w czynnościach dotyczacych poważniejszych przestępstw i zdarzeń nadzwyczajnych w ramach dyżurów kierownictwa Komisariatu.
3) nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania podległych komórek organizacyjnych.
4) współdziałanie z organami wymiaru sprawiedliwości i innymi organami ochrony prawnej w zakresie zapobiegania i zwalczania przestępczości.
5) sprawowanie nadzoru nad procesem doskonalenia zawodowego policjantów służby kryminalnej oraz wdrażanie wytycznych i zaleceń MSWiA, KGP i KWP w zakresie zagadnień kryminalnych.
6) uczestniczenie w określaniu i realizacji kierunków działania jednostki,
7) prowadzenie prac planistycznych oraz kierowanie działaniami na wypadek klęsk żywiołowych, katastrof, powszechnego zagrożenia bezpieczeństwa obywateli oraz innych sytuacji o charakterze szczególnym.
8) opiniowanie i przedkładanie Komendantowi Komisariat wniosków o wyróżnienie policjantów i innych wniosków personalnych.

 

§ 5

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Toruniu, ul. Grudziądzka 17, 87-100 Toruń, w terminie do dnia 30 grudnia 2010 roku, z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Lubiczu - w sekretariacie nie otwierać”. Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Toruniu, tel. 56-641-21-91 lub 92.

 

§ 6

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 31 stycznia 2011 roku.

 

KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W TORUNIU
mł. insp. mgr Wojciech Machelski


(podpis na oryginale)

 

Termin składania dokumentów: 30.12.2010 r.

Metryczka

Data publikacji : 20.12.2010
Data modyfikacji : 16.02.2012
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Toruniu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podinsp. mgr Jan Czyżniewski
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Górny Wydział Kadr i Szkolenia i Prezydialny KMP w Toruniu
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Górny
do góry